Tankar, tankar och åter tankar

Sitter och tänker, och som vanligt när jag tänker så tänker jag för mycket. Wow! Det blev tre tänker i den meningen, vad bra jag är, hahaha! Anyway... It seems that I simply can't let you go, and i really don't know why...:S Jag vet inte vad det är, men jag har typ fastnat på en person helt och hållet. Men... så är det väl ibland, antar jag... Inget att göra åt, men jag önskar att det fanns det, faktiskt. Personen i fråga är en fin sak, kanske en lite för fin sak... Men men, nog om det nu! Idag har det inte hänt så mycket, så egentligen är det ganska meningslöst att berätta om dagen, haha! Jag har vaknat, fixat med tvätt, diskat och fördrivit tid framför datorn. Egentligen skulle jag väl ha städat, men...:P Det kommer en dag imorgon också, säger de ju! Snart skall jag i alla fall in till stan, och ja, det känns bra att ha något att göra, faktiskt. Well, well! Ursäkta mitt ack så meningslösa inlägg, hahaha!:P

Kommentarer
Postat av: Carolina [fotograf]

TACK :)



Mmm, tankar är bra, men ibland jobbiga...

2010-03-15 @ 20:35:25
URL: http://caroflina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0