Om igår

Ja... Det blev ju inte att jag skrev igår, men det skall jag göra nu. Jag vaknade, gick upp, sökte jobb, åt någonting, eller jag, jag tror det, i alla fall, haha!:P Sen hade jag pianolektion, i alla fall, det kommer jag ihåg! Hurra för mig!:P

När jag hade spelat så gick jag en liten runda i stan, systemet, rättare sagt, och köpte mig en flaska vin. Eventuellt skulle jag träffa k och E på kvällen, men det visade sig snart att så skulle det inte bli.

Jag kom hem, och då ringde E och sa att hon inte kunde ses, för M, hennes pojkvän var sjuk, och hon var trött. Hon lovade dock att rädda mig om jag kände mig alltför ensam, hahaha! heja E, hon är bäst, haha!:P

Sen satte jag mig och läste ett litet informationsmail jag hade fått, det hade med samtalet jag fick i torsdags att göra. Så... Nu är det väl bara att börja då, antar jag, haha!:D Det skall bli läskigt men kul, tycker jag.

Well well. När jag hade läst och fixat lite så ringde jag K, som inte hade svarat på mitt SMS. Han svarade inte nu heller, dumma! Men som tur var ringde han senare, och vi bestämde att vi skulle äta ihop. han sa att han kunde hämta mig, och medan jag väntade på honom så skrev jag ihop lite av de saker jag skulle skicka till de som ringde telefonsamtalet! kryptiskt, jag vet, hahahaha! 

K kom och hämtade mig, och vi snackade en massa skit.

Nu ringer E här, så det blir lite förvirrat här! Men men.

Jag och K åkte i hans bil till en kinarestaurang, åt vääääääldigt god mat och snackade ännu mer skit, haha! Mysigt var det, verkligen!:D När vi hade ätit så åkte vi hem till mig, där far var. Vi snackade en massa skit med far, drack kaffe och det var riktigt, riktigt trevligt! Vi kollade en massa kul hemsidor och snackae mer skit. Sa jag att vi snackade skit, förresten? HAHAHAHAHAA!:D

Så ja, nu har jag lagt på här, och kan fokusera lite bättre, haha!:D K stack vid elva, och sen tittade jag på tv ett tag. Somnade i soffan, men vaknade av att syster kom hem, ganska full, haha!:D Vi pratade lite, och sen gick jag
och la mig.

Jaa, och nu sitter jag då här, och hoppas på att något skall hända ikväll...

Kommentarer
Postat av: DRYGASTEVER

Mycket bra val :D

2010-03-20 @ 17:22:08
URL: http://drygastever.blogg.se/
Postat av: DRYGASTEVER

Btw, rösta på mig i veckans blogg http://ankiepankies.blogg.se/

2010-03-20 @ 17:23:21
URL: http://drygastever.blogg.se/
Postat av: Manne

Heej!!! Vem är du?

2010-03-21 @ 22:13:48
URL: http://wiigren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0