Hmmm...

Jaha, då var jag här igen, med lite reflektioner över saker och ting...:S:P

Well. Dagen börjademed att jag vaknade. Fast egentligen hade nog dagen börjat tidigare, den väntar ju inte med att börja förrän jag vaknar, precis!:P Jag gick upp och gick en liten morgonpromenad, sedan satte jag mig vid datorn och började leta jobb, i vanlig ordning. Då ringde telefonen, ett nummer jag inte kände igen alls. Jag fick ett minst sagt oväntat samtal, och ja... Vet inte om jag skall vara glad eller förskräckt, så jag är en blandning av båda, tror jag. Det här kanske kan lösa en del saker, och det skall helt klart bli spännande, men jag vet inte, alltså. Ändå ganska sjukt, för att vara jag, tycker jag, men jag får väl se hur det går, antar jag...:P Jag vet i alla fall att det är intressant, sen hur intressant det blir, det får väl tiden utvisa, antar jag.

Jag fortsatte dagen med att diska, äta frukost, eller lunch, eller vad det blev, och sen städade jag. Bra, äntligen fick jag det gjort! Det har skullat göras ett bra tag nu, så det var hög tid, minsan.

Jaa, vad kan jag mer skriva? Fortsätter jag att skriva nu så finns risken att texten fylls med ännu fler oväsentligheter än vad det redan finns här (dålig svenska, jag vet), så ja, jag hoppar nog det. Men det där telefonsamtalet, alltså, det är förvirrande...:P

... och apropå telefonsamtal. Nu, för bara en liten stund sedan, var det någon som ringde mig med dolt nummer. Jag svarade, och då klickade människan mig. Väldigt ointressant, jag vet, men ärligt talat! Varför gör man så?:S Vad får man ut av det, liksom?:O

Kommentarer
Postat av: DRYGASTEVER

Ja inge ljug alls är det :D Finns verkligen fler kanaler :D

2010-03-19 @ 13:29:40
URL: http://drygastever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0