Äh, vad dålig jag är!

Ja, jag är riktigt dålig på att blogga, dumma, dumma mig! Men men... Vad skall man säga... Mycket självklart hänt sedan sist, eftersom det var mer än en vecka sedan jag skrev sist, haha! Men men, låt oss ta lite av det viktigaste som hänt då. Har pratat en massa i telefon, träffat folk och spelat med bandet, i alla fall, det borde väl ändå räknas för något?

I fredags var E här, och vi satt och pratade skit och åt oss tjocka på en massa godis och popcorn, haha! Fint!:D Det var verkligen trevligt, och det var länge sedan jag träffade E, så det var riktigt, riktigt kul!:D Haha, jag hade ju nästan saknat henne lite, faktiskt!:D Hon gav mig ett påskägg med fjädrar på, och det hade vi väldigt roligt åt ett tag, haha! Vi har dålig humor!:P

Jag ringde k för att se om han ville hitta på något med mig och E, men han umgicks med L, J och D, och de tänkte dra ut, så varken jag eller E ville träffa dem, hahaha!:P E stack, jag tittade lite på tv, och SMS:ade med J, som hade bestämt sig för att ragga upp mig denna kväll, hahaha!:P Jag känner dock inte J så bra, och tycker inte att SMS-raggning är det charmigaste som finns, så jag struntade i honom för kvällen, haha! Men vem vet, det kanske kan bli kul, det här, haha!:D

I lördags spelade jag med bandet, och det var en tråkig spelning. Det var en fest vi spelade på, och på den hände det inte så mycket, vill jag lova. Slött folk utan humor, var det, och det sög!:P HAHAHA!

Jaaa... Vad kan jag mer berätta? Det har inte hänt så mycket mer väsentligt i mitt liv, så jag slutar här, tycker jag!

Pusspuss!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0