Sushi

Ja, jag har äntligen provat att äta Sushi, och det var väldigt gott, faktiskt! Jag och E hade bestämt att fika idag, så vi träffades i stan, men eftersom båda var hungriga bestämde vi oss för att äta lunch istället för att fika. Sagt och gjort. E frågade mig om jag ville äta Sushi, och eftersom jag aldrig förut testat detta japanska fenomen, så tyckte jag att det var hög tid för det nu. Vi gick till en mysig, japansk restaurang och beställde mat. Jag valde någon liten mix av oolika rätter, så att jag inte enbart skulle vara tvungen att äta Sushi, om det inte föll mig i smaken, haha! Men det var riktigt gott, så det kommer jag nog att äta fler gånger! Jag och E satt på restaurangen ett tag och pratade skit, och sen gick vi vidare in på Åhléns. Vi bestämde oss dock ganska snart för att strunta i den affären, och begav oss istället till HM, där vi båda fyndade. E köpte ett halsband och en flaska shampo, och jag köpte ett par örhängen och ett halsband! MYYYYYYCKET fina saker var det, vill jag lova! Sen körde E mig hem, snäll som hon var, och jag bakade chokladmuffins. Nu sitter jag här, och har precis ringt och fixat lite. Vi får se hur saker och ting blir, men jag hoppas att det löser sig till det bästa. Eller...? Jo, det gör jag, så klart! Jag viiiiiill!!!

Kommentarer
Postat av: DRYGASTEVER

Det låter faktiskt lite mysigt att vakna upp i en muffin ;D

2010-04-03 @ 17:33:02
URL: http://drygastever.blogg.se/
Postat av: Ellen (ellerenellen.blogg.se)

Det serverades kroppkakor i skolmatsalen, så hon ville att jag skulle testa att äta det :D Aldrig i livet, blev mitt svar, haha.



Kram!

2010-04-03 @ 20:35:26
URL: http://ellerenellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0