Rubrik? Varför det?. Kommer ju inte på något bra!:P

Nu sitter jag här igen och skriver, fast jag egentligen inte vet vad jag skall skriva om, haha! Har Alicia Keys låt "Try sleeping with a broken heart" på hjärnan, och ja, det är väl så här jag kommer att känna om en vecka, typ. Jag vet, man skall inte vara negativ, men du fattar ju inte! Nu är allt fixat, i alla fall, och på söndag...:S Jaa, vad skall man säga? Jag vet egentligen inte vad jag skall tycka, om jag skall vara ärlig... Jag vet att en människa kommer att bli asförbannad på mig om det här kommer fram, men jag orkar inte bry mig, så är det bara. Att hon lägger sig i mitt liv förstår jag inte... Det är mitt liv, och inte hennes. Jag kan inte hjälpa att jag har gått ovh blivit... Eller? Vad har hänt med mig, egentligen? Vad har jag blivit, vem har jag blivit, och varför? Jag kan inte förstå varför...:S När jag träffade henne för ett par dagar sedan var ingenting sig likt. Vi som alltid har kunnat prata, skratta och skoja med varandra hade plötsligt ingenting att säga...:S Det är ovanligt för att vara oss, det vill jag lova. Men detta handlar inte om henne, utan om dig... Hur kan det bara handla om dig?:O Jaja...

Idag har jag varit en sväng på arbetsförmedlingen och pratat om utbildningar, och sen har jag gått på stan med min älskade farmor!:D Ja, vi fikade och så, alltså, det var egentligen tänkt att vi skulle gå en sväng, bara. Jag köpte ett par jeans som matchar min nya vårjacka, me like!:D Så nu är jag snart redo att bli en vårflicka på riktigt, hahaha!:P

Puss och kram!:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0